Spannend! - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Yvonne Wildt - WaarBenJij.nu Spannend! - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Yvonne Wildt - WaarBenJij.nu

Spannend!

Door: Yvonne de Wildt

Blijf op de hoogte en volg Yvonne

24 Maart 2014 | Nederland, Nijmegen

Nog een weekje en dan is het zo ver! Volgende week rond deze tijd staan we op het vliegveld. Wat ga ik iedereen missen, maar wat gaan we een leuke tijd tegemoet!
De dagen op school worden gevuld met ideeën voor Finland en wat we écht niet moeten vergeten en wat we nog moeten doen.
Er moet nog een hoop gebeuren voor we gaan, maar voor nu ga ik nog lekker genieten van het laatste weekje thuis zijn.


  • 27 Maart 2014 - 07:50

    Helicon MBO Nijmegen:

    Alvast heel veel plezier en succes gewenst van het onderwijsteam!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Yvonne

Heej hallo! Leuk dat je mijn blog volgt! Hier vertel ik al mijn reisverhalen en alle leuke en minder leuke momenten! x Yvonne

Actief sinds 24 Maart 2014
Verslag gelezen: 267
Totaal aantal bezoekers 6984

Voorgaande reizen:

31 Maart 2014 - 01 Juli 2014

Finland!

Landen bezocht: